Klantenservice
1 Veel gestelde vragen
1.1 Veel gestelde vragen

Wat is jullie levertijd?

Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Vaak verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

Betaal ik ook verzendkosten?
De verzendkosten worden nadat je een artikel hebt toegevoegd weergeven in de winkelwagen en het bestelproces. Wij bieden gratis verzending aan binnen Nederland en België bij normale leveringen boven de € 100,-. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

Welke Postdiensten gebruiken jullie?
Voor normale zendingen gebruiken wij PostNL.

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
Dit is voor bepaalde producten mogelijk. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Bedenktijd & herroepingsrecht''.

In welke gevallen kan ik mijn product terugsturen?
-Bij beschadigingen of defecten (niet bij zelf aangebrachte schade)
-In geval van verkeerde levering
-Niet tevreden met bestelling
-Van gedachten veranderd

Geven jullie garantie?
Voor alle producten die wij verkopen geldt de wettelijke garantie. De omvang hangt af van het type product. Zo is de garantie voor tweedehands producten beperkt. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Garantie & defecte producten''.

Worden de artikelen inclusief of exclusief BTW getoond?
Al onze nieuwe artikelen worden inclusief BTW getoond.
Op onze gebruikte artikelen is de margeregeling van toepassing.

Is afhalen ook mogelijk?
Ja dat is mogelijk, maar alleen op afspraak. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

Doen jullie ook aan inruil?
Ja. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Inkoop en inruil''.

Zijn alle games Europees (PAL)?
Ja verruit de meeste games zijn PAL, tenzij anders staat aangegeven.

Is alles origineel?
Ja alles wat wij aanbieden is origineel.