Klachtenregeling
Algemeen
Wij doen ons uiterste best onze producten en diensten goed af te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een product niet in orde blijkt te zijn, en wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.
Heb je een klacht? Het is verstandig dit zo snel mogelijk aan ons te laten weten. Het liefst zo duidelijk en volledig mogelijk. Je kunt onder meer gebruik maken van ons contactformulier of een e-mail sturen naar [email protected]. Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt er binnen 14 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een verwachting wanneer je van ons een uitgebreider antwoord kan verwachten.
Mocht het bovenstaande niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via www.keurmerk.info/Home/Klacht.
Het is daarnaast voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden.