Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Contact

    Heb je een vraag, suggestie, of wil je om een andere reden contact met ons opnemen? Dat kan!

    Contact 
    Gameland-Groningen is 24/7 bereikbaar via [email protected] en social media (ook in het weekend). Je kunt ook het contactformulier hieronder invullen. Wij doen ons best om binnen 4 uur te reageren op jouw vraag!

    Tel: 06 - 182 72 537
    Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 tot 18:00 en op zaterdag van 11:00 tot 17:00.

    Retour en bezoekadres
    Steentilstraat 35
    9711 GK Groningen

    Onze winkel is geopend op maandag van 13:00 tot 18:00, dinsdag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 en op zaterdag van 11:00 tot 17:00. Op zondag zijn wij gesloten.

    Bedrijfsgegevens
    KvK nummer: 68206666
    BTW-identificatienummer: NL857344031B01

    Bankgegevens
    IBAN: NL22 KNAB 0741 2091 01
    BIC: KNABNL2H

    Gameland-Groningen is een handelsnaam van de vennootschap onder firma Gameland-Groningen.

    Wij willen u ook graag wijzen op ons Privacybeleid. Klik

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Veel gestelde vragen

    1.1 Veel gestelde vragen

    Wat is jullie levertijd?
    Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Vaak verzenden wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

    Betaal ik ook verzendkosten?
    De verzendkosten worden nadat je een artikel hebt toegevoegd weergeven in de winkelwagen en het bestelproces. Wij bieden gratis verzending aan binnen Nederland en België bij normale leveringen boven de € 75,-. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

    Welke Postdiensten gebruiken jullie?
    Voor normale zendingen gebruiken wij PostNL.

    Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
    Dit is voor bepaalde producten mogelijk. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Bedenktijd & herroepingsrecht''.

    In welke gevallen kan ik mijn product terugsturen?
    -Bij beschadigingen of defecten (niet bij zelf aangebrachte schade)
    -In geval van verkeerde levering
    -Niet tevreden met bestelling
    -Van gedachten veranderd

    Geven jullie garantie?
    Voor alle producten die wij verkopen geldt de wettelijke garantie. De omvang hangt af van het type product. Zo is de garantie voor tweedehands producten beperkt. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Garantie & defecte producten''.

    Worden de artikelen inclusief of exclusief BTW getoond?
    Al onze nieuwe artikelen worden inclusief BTW getoond.
    Op onze gebruikte artikelen is de margeregeling van toepassing.

    Is afhalen ook mogelijk?
    Ja dat is mogelijk. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Betaal, verzend en ophaal info''.

    Doen jullie ook aan inruil?
    Ja. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Inkoop en inruil''.

    Zijn alle games Europees (PAL)?
    Ja verruit de meeste games zijn PAL, tenzij anders staat aangegeven.

    Is alles origineel?
    Ja alles wat wij aanbieden is origineel.

    Het Product waarin ik geïnteresseerd ben, is uitverkocht. Wanneer is het weer beschikbaar?
    Dit is helaas niet te zeggen. Wij raden je aan je emailadres op te geven bij het gewenste product. Zodra het weer mogelijk is om te bestellen zal je hierover per e-mail bericht krijgen. Kijk voor meer informatie op de pagina ''Uitverkochte Producten''.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking